GR:
Λίγο πριν ο πατέρας τους επιστρατευτεί κατά την περίοδο των βομβαρδισμών της Σερβίας από το ΝΑΤΟ το 1999, δύο έφηβες αδερφές ξεκινούν ένα ημερολόγιο σε βίντεο Hi8, αντικαθιστώντας παλαιότερες εγγραφές. Καταγράφουν τη γαλήνια φύση γύρω τους, τους ουρανούς των αεροπορικών επιδρομών και τις παιχνιδιάρικες στιγμές τους με τη μικρότερη αδερφή τους. Η ζωή τους αλλάζει με την άφιξη ενός μυστηριώδους αγοριού και της ντροπαλής αδερφής του από το Βελιγράδι, οδηγώντας σε νέες φιλίες, πρώτα φιλιά και σπαρακτικές απογοητεύσεις. Καθώς ο πόλεμος πλησιάζει, οι εμπειρίες αυτές απωθούν τους φόβους τους. Στην πρώτη μεγάλου μήκους ταινία της, η Εμίλια Γκάσιτς πραγματεύεται την παιδική της ηλικία μέσα από μια found footage αισθητική, τοποθετώντας επιδέξια ερασιτέχνες ηθοποιούς δίπλα σε έμπειρους επαγγελματίες. Η ταινία ανακαλεί τις αναμνήσεις της γενιάς της Γκάσιτς, με τη σκόπιμη χρήση βίντατζ χαμηλής ανάλυσης βίντεο.
ENG:
Just before their father is drafted during the 1999 NATO bombing of Serbia, two teenage sisters start a Hi8 video diary, overwriting older recordings. They capture the serene nature around them, air raid skies, and their playful moments with their younger sister. Their lives change with the arrival of a mysterious boy and his shy sister from Belgrade, leading to new friendships, first kisses, and heart-wrenching disappointments. As the war looms, these experiences push their fears into the background. In her debut feature, Emilija Gašić reflects on her childhood through a found footage aesthetic, skillfully casting non-professional actors alongside seasoned professionals. The film evokes the memories of Gašić’s generation, enhanced by the deliberate use of vintage, low-grade video.
English, Ελληνικά