Αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα;

Διαβάστε τις απαντήσεις μας στις συχνές ερωτήσεις σας.

Αν δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση στο κείμενο που ακολουθεί, μπορείτε μας στείλετε τα ερωτήματά σας με μήνυμα στο Facebook και στο Instagram από τις 10:00 ως τις 22:00, ή εναλλακτικά στο e-mail online@tainiothiki.gr.


Συχνές Ερωτήσεις


Πώς βλέπω ταινίες;

Για την παρακολούθηση των ταινιών θα πρέπει να έχετε δημιουργήσει πρώτα έναν προσωπικό λογαριασμό.


Πώς δημιουργώ λογαριασμό για να παρακολουθήσω τις ταινίες;

  1. Για να ξεκινήσετε να παρακολουθείτε ταινίες, χρειάζεται να εγγραφείτε ως χρήστες στην πλατφόρμα επιλέγοντας “Create Account” στο επάνω δεξιά μέρος της οθόνης.

  2. Συμπληρώνετε το όνομα (username), το email και τον κωδικό (password) που επιθυμείτε. Μπορείτε τώρα να παρακολουθήσετε τις διαθέσιμες ταινίες. Μπορείτε να παραμείνετε συνδεδεμένοι (Signed-in) για όσο χρονικό διάστημα θέλετε.


Τι να κάνω εάν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασής μου;

Απλώς κάντε κλικ στην επιλογή “Forgot my password” στη σελίδα εισόδου στο λογαριασμό σας, εισάγετε τη διεύθυνση email που χρησιμοποιήσατε κατά τη δημιουργία λογαριασμού και θα σας αποσταλεί ένας σύνδεσμος για την επαναφορά του κωδικού πρόσβασής σας.


Πώς κάνω Ενοικίαση (Rent) μιας ταινίας;

Βήματα:

• Βρείτε την ταινία που επιθυμείτε είτε μέσω αναζήτησης, είτε από τις επιλογές στην αρχική σελίδα, είτε από τις λίστες ανά τμήμα που θα βρείτε στο κεντρικό μενού.

• Επιλέξτε την ταινία που επιθυμείτε να παρακολουθήσετε, πατήστε το κουμπί “Rent” και επιβεβαιώστε την ενοικίαση.

• Τώρα μπορείτε να δείτε την ταινία! Πατήστε “Play now” για να ξεκινήσει η αναπαραγωγή της ταινίας.

• Οι ταινίες που ενοικιάζετε βρίσκονται συγκεντρωμένες στην επιλογή της βιβλιοθήκης σας στο λογαριασμό σας,“My Library”. Επίσης, θα λαμβάνετε ένα email επιβεβαίωσης στο email που δηλώσατε κατά τη δημιουργία του λογαριασμού σας.

• Από τη στιγμή που ενοικιάζετε την ταινία και ξεκινήσετε την αναπαραγωγή της, πατώντας το κουμπί “Play now”, έχετε στη διάθεσή σας 30 ώρες για να την παρακολουθείσετε.

• Σε περίπτωση που δεν δείτε την ταινία που ενοικιάσατε μέσα στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα η θέση σας ακυρώνεται.

• Εάν συνεχίζετε να θέλετε να δείτε την ταινία μετά το πέρας αυτού του χρονικού διαστήματος, θα πρέπει να επαναλάβετε τη διαδικασία ενοικίασης, εφόσον όμως υπάρχουν ακόμη διαθέσιμες θέσεις για την παρακολούθησή της.


Πώς ενεργοποιώ τους υπότιτλους μιας ταινίας;

Για να ενεργοποιήσετε τους υπότιτλους πηγαίνετε τον κέρσορα στο κάτω μέρος της οθόνης ώστε να αναδυθεί το μενού. Εκεί υπάρχει το κουμπί cc. Αν το κλικάρετε θα ανοίξει το μενού των υποτίτλων και από εκεί μπορείτε να επιλέξετε τη γλώσσα της αρεσκείας σας.


Μπορώ να συγκεντρώσω τις ταινίες που με ενδιαφέρουν για να τις δω όταν έχω χρόνο;

Φυσικά! Μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα με τις ταινίες που σας ενδιαφέρουν κλικάροντας την επιλογή “Add to my list” που βρίσκεται διαθέσιμη δίπλα σε κάθε ταινία. Η λίστα σας θα είναι διαθέσιμη στο μενού του λογαριασμού σας, επάνω δεξία, με την ένδειξη “My List”. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα είναι διαθέσιμη όταν θα την “νοικιάσετε”. Εναλλακτικά μπορείτε να ενοικιάσετε τις ταινίες που σας ενδιαφέρουν και να τις δείτε αργότερα, εντός πάντα του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος που σας δίνεται για την ενοικίαση κάθε ταινίας (δείτε παραπάνω στην ερώτηση Πώς κάνω Ενοικίαση (Rent) μιας ταινίας; )


Τι σημαίνει η ένδειξη ότι μια ταινία ετοιμάζεται να λήξει;

Η ένδειξη “Expiring” μαζί με κάποια ημερομηνία που μπορεί να δείτε σαν σήμανση σε κάποιες ταινίες μπορεί να σημαίνει δύο πράγματα: 1. Ενοικιάσατε την ταινία και δεν την έχετε ακόμη παρακολουθήσει. Οπότε σας το υπενθυμίζουμε για να μη τη χάσετε! 2. Η περίοδος διαθεσιμότητας μιας ταινίας ετοιμάζεται να λήξει. Οπότε δείτε όσες περισσότερες ταινίες προλαβαίνετε! Αφού περάσει το διάστημα που αναγράφεται δίπλα στην ένδειξη “Expiring” η ταινία θα επισημανθεί ως Expired.


Τι σημαίνει η ένδειξη μη διαθεσιμότητας μιας ταινίας;

Η ένδειξη “Not available” που μπορείτε να δείτε σαν σήμανση σε κάποιες ταινίες μπορεί να σημαίνει πως έχει συμπληρωθεί ο αριθμός διαθέσιμων θέσεων για την εν λόγω ταινία. Ωστόσο, μην απογοητεύεστε! Η ταινία που σας ενδιαφέρει μπορεί να ξαναεμφανιστεί ως διαθέσιμη, εάν οι χρήστες που την ενοικίασαν δεν την παρακολουθήσουν οπότε απελευθερωθούν εκ νέου θέσεις για να την δείτε!

Υπάρχει όμως και η περίπτωση να έχει παρέλθει το χρονικό περιθώριο για το οποίο είναι διαθέσιμη η ταινία μέσω της πλατφόρμας online.tainiothiki.gr.


Ενοικίασα μια ταινία, αλλά θέλω να την παρακολουθήσω αργότερα. Μέχρι πότε είναι ενεργή η αγορά μου;

Η κάθε ενοικίαση έχει ισχύ για 30 ώρες. Αυτό σημαίνει πως από την ώρα που ενοικιάσετε την ταινία και πατήσετε Play now, έχετε στην διάθεσή σας 30 ώρες για να ολοκληρώσετε τη θέαση. Μπορείτε να πατήσετε παύση, να γυρίσετε το βίντεο πίσω ή να το προχωρήσετε όπως επιθυμείτε. Μέσα σε αυτές τις 30 ώρες μπορείτε να δείτε την ταινία ή κομμάτια της όσες φορές επιθυμείτε. Σε περίπτωση που δεν την δείτε, η θέση σας ακυρώνεται και γίνεται διαθέσιμη για τους επόμενους θεατές. Αν υπάρχουν ελεύθερες θέσεις μπορείτε να επαναλάβετε τη διαδικασία.


Βλέπω μια ταινία στον κατάλογο, αλλά δεν είναι διαθέσιμη στην πλατφόρμα. Πότε θα ανοίξει για προβολή;

Οι ταινίες του φεστιβάλ είναι διαθέσιμες στην online πλατφόρμα, ανάλογα με τη διαθεσιμότητά τους. Στις πληροφορίες κάθε ταινίας μπορείτε να δείτε και την ημερομηνία κατά την οποία γίνεται διαθέσιμη.


Η ταινία που θέλω να δω εμφανίζεται ως μη διαθέσιμη ή εξαντλημένη. Τι μπορώ να κάνω;

Αν η ταινία εμφανίζεται ως μη διαθέσιμη, τότε ίσως να μην έχει ανοίξει ακόμη το παράθυρο παρακολούθησής της. Επίσης, η ένδειξη πως έχει λήξει ή ετοιμάζεται να λήξει (Expiring/Expired) αναφέρεται σε ταινίες που έχετε ενοικιάσει και δεν έχετε ακόμη δει ή δεν είδατε καθόλου μέσα στο ορισμένο χρονικό διάστημα για την παρακολούθησή τους. Αν από την άλλη η ταινία εμφανίζεται ως εξαντλημένη, τότε δυστυχώς έχει εξαντληθεί ο αριθμός της διαθέσιμων ψηφιακών εισιτηρίων (όπως προκύπτει από τις συμφωνίες μας με τους κατόχους δικαιωμάτων). Υπάρχει τέλος η περίπτωση να έχει παρέλθει το χρονικό περιθώριο για το οποίο είναι διαθέσιμη η ταινία μέσω της πλατφόρμας online.tainiothiki.gr.


Δεν μπορώ να παρακολουθήσω περιεχόμενο, τι συμβαίνει;

Ελέγξτε τις παρακάτω ελάχιστες απαιτήσεις συστήματος. Σας συνιστούμε να ενημερώσετε το πρόγραμμα περιήγησης σας στην τελευταία έκδοση του. Χρησιμοποιούμε “προσαρμοστική ροή bitrate” που σημαίνει ότι η ποιότητα ροής θα προσαρμόζεται αυτόματα με βάση την ταχύτητα του διαδικτύου σας. Για ροή υψηλής ευκρίνειας (HD), συνιστούμε συνδέσεις VDSL, καλωδιακό ίντερνετ ή ίντερνετ οπτικών ινών, καθώς δεν μπορούμε να εγγυηθούμε σταθερή ροή HD στο ADSL. Αν δεν βλέπετε την ταινία στο λογαριασμό σας, δείτε παρακάτω γιατί ενδεχομένως έχει παρέλθει το παράθυρο διαθεσιμότητας της ταινίας.


Τεχνικές Λεπτομέρειες

Ποιες είναι οι ελάχιστες απαιτήσεις συστήματος;

1 Ευρυζωνική σύνδεση για απρόσκοπτη λειτουργία

2 Hardware: PC με λειτουργικό Windows 7 (ή μεταγενέστερη έκδοση), ή Mac με λειτουργικό OSX 10.12 (ή μεταγενέστερη έκδοση), ή Μobile συσκευή Android (smartphone ή tablet) ή συσκευές iOS (iPhone ή iPad).

3 Πρόγραμμα περιήγησης: Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge ή Opera.


Ποια είναι τα προαπαιτούμενα για υπολογιστές με λογισμικό Windows;

Ο υπολογιστής θα πρέπει να τρέχει σε Windows 7, Windows 8.1 ή Windows 10. Επίσης είναι αναγκαίο ένα από τα ακόλουθα προγράμματα περιήγησης: Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge ή Opera. Σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε την πιο πρόσφατη έκδοση του περιηγητή σας, καθώς οι προηγούμενες εκδόσεις ενδέχεται να μην υποστηρίζονται. Θα χρειαστείτε μια ευρυζωνική σύνδεση ή σύνδεση οπτικών ινών - η πλατφόρμα δε θα λειτουργεί με σύνδεση μέσω κλήσης (dial-up).


Ποιά είναι τα προαπαιτούμενα για υπολογιστές Mac;

Ο υπολογιστης θα πρέπει να τρέχει λογισμικό Mac OSX 10.12 ή μεταγενέστερη έκδοση. Επίσης είναι απαραίτητο ένα από τα ακόλουθα προγράμματα περιήγησης: Google Chrome, Firefox, Safari ή Opera. Σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε την πιο πρόσφατη έκδοση του προγράμματος περιήγησης σας, καθώς οι προηγούμενες εκδόσεις ενδέχεται να μην υποστηρίζονται. Θα χρειαστείτε μια ευρυζωνική σύνδεση ή σύνδεση οπτικών ινών - η πλατφόρμα δε θα λειτουργεί με σύνδεση μέσω κλήσης (dial-up).


Δεν μπορώ να παρακολουθήσω - Γιατί η αναπαραγωγή βίντεο σταματά ή δεν παίζει ομαλά;

Εάν η σύνδεσή σας στο Διαδίκτυο είναι κακή ή ασταθής, ενδέχεται να αντιμετωπίσετε προβλήματα κατά την αναπαραγωγή.


Help

Have you encountered technical issues? Do not worry. Read our answers below, to your frequently asked questions.

If the answer you are looking for, cannot be found here, you can always contact us directly. The Greek Film Archive team, are available, from 10:00 till 22:00 EEST, via Facebook and Instagram. Alternatively, send us an email at: online@tainiothiki.gr..


Frequently Asked Questions


How do I watch films?

At the url address: online.tainiothiki.gr, you will find all films; programmes and tributes available at the Greek Film Archive Platform. In order to view a film, you must first create a personal account.


How do I create an account to watch films?

  1. To begin watching films, you must first register as a user on the platform, by selecting “Create Account” on the top-right portion of the screen.

  2. Fill in a username, email and password, of your choosing. You can now watch all available films. You can stay connected (Signed-in) for as long as you want.


What happens if I forget my password?

Simply click on “Forgot my password” on the Sign In page of your account, enter the email address you used when you created an account, and a link to reset your password will be sent to you.


How do I rent a film?

All films are available for rent for the duration stated for each film. However, just like in an actual cinema-theatre, there is only a limited number of seats for each film.

Steps: · Find the film you want to watch, either by searching for it, or from the choices on the home page—or from the listings per section, you can find on the main menu.

· Select the film you want to watch, click on the “Rent” button and confirm your rental—at zero cost.

· Now you can watch the film! Click on “Play now” to start playing the movie.

· The movies you rent can be found collectively, in the library section, on your account at “My Library”. Furthermore, you will receive a confirmation email, at the email address you registered with us, during the creation of your account.

· From the moment you rent the film and start playing it, by clicking on “Play now”, you have 30 hours at your disposal to complete its viewing.

· In the case where you do not complete watching the film you rented, within this time frame, your online-seat will be made available to someone else.

· If you still want to see the film after the passage of 48 hours, you will have to repeat the rental process—as long as there are available online-seats, still, at the time of your renewed rental.


How do I enable subtitles for a film?

To activate subtitles, you must first move your cursor to the lower portion of your screen, to reveal the menu. There, you will find the cc button. If you click on it, the subtitle menu will pop-up—and from there, you can enable the language of your choosing.


Can I list the films I am interested in, so I can watch them when I have time?

Of course! You can create a list of movies you are interested in, by clicking on the “Add to my list” option, available, next to each film. Your list will be available at your account menu, on the top-right corner, labeled as: “My list”. CAUTION: This does not mean, that a film will be available when you “rent” it. Alternatively, you may rent the films you are interested in and watch them later—always within the specific time-frame provided, for each movie rental (see question above: How do I rent a film? )


What does the “Expiring” indication, mean?

The indication “Expiring”, along with a date-notification you may see in some films, can mean two possible things:

  1. You have rented the film but not viewed it in its entirety, yet. So we are reminding you, not to miss it!

  2. The film’s availability period is about to expire. So watch as many films as you can!

After the time-period, displayed next to the “Expiring” indication, has expired, the film will be classified as Expired.


What does the “Not Available” indication mean?

The “Not available” indication, you may may see labelled on some films, could mean that the number of available online-seats for that specific film, have been filled. Nonetheless, do not despair! The movie you are interested in, may re-appear as available, if the users who rented it do not watch it—and thus re-release their online-seats that they have been “occupying”—allowing you to see it!

There is the case, however, where the time-limit for which the film is available on our platform—online.tainiothiki.gr, has passed.


I rented a film but want to watch it later. Until when, is my purchase valid?

Each rental is valid for 30 hours. This means, that from the time you rented the film and pressed “Play now”, you have 30 hours, at your disposal, to complete its viewing. You may press pause or scroll back-and-forth, as you wish. Within these 30 hours, you may watch a film—or any parts of it—as many times as you please. In the case where you cannot see the film, your online-seat is annulled, and has been made available to other viewers. If there are vacant online-seats, you may repeat the process.


I found a movie I liked in the catalog, but it is not available on your platform. When will it be open for viewing?

The films are available on the online platform, depending on their availability and the duration of each event. In the information section of each film, you will find the dates on which it will be available, once again.


The film I want to watch appears to be unavailable or overbooked. What can I do?

If the film appears as “Not Available”, then its viewing-window may not be open yet. Additionally, the indication that your movie-rental has expired, or is about to expire (Expired/Expiring), refers to films that you have already rented but have not completed yet—or haven’t seen at all—within the time-frame of 30 hours available to you, for their viewing.

If, on the other hand, the film appears to be “Not Available” because it is overbooked, then unfortunately the number of digital-tickets have been exhausted (as a result of our agreements with the copyright holders). Finally, there is the possibility, that the time-limit, for which a film is available through our platform: online.tainiothiki.gr, has passed.


I cannot watch any content, what is happening?

Make sure that the following minimum system requirements have been met. We recommend that you update your web browser to its latest version. We use “adaptive bitrate streaming”, which means that the streaming quality, will automatically adjust to the speed of your Internet connection. For high-definition (HD) streaming, we recommend VDSL, cable, or fiber-optic Internet connections—as we cannot guarantee a stable HD streaming in ADSL. If you do not see a film on your account, see below as to why the film availability period, may have expired.


Technical Details

What are the minimum system requirements?

  1. Broadband connection for seamless operation.

  2. Hardware: You can watch on PCs running with Windows 7+ and Intel-based Macs running OSX 10.12+. You can also watch on Android (smartphone and tablet) or iOS devices (iPhone and iPad).

  3. Web Browser: Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge or Opera.


What are the requirements for Windows computers?

The computer must be running on Windows 7, Windows 8.1 or Windows 10. Additionally, one of the following browsers is required: Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge or Opera. We recommend using the latest version of your browser, as earlier versions may not be supported. You will need a broadband or fibre optic internet connection—the platform will not work with a dial-up connection.


What are the requirements for Mac computers?

The computer must be running on Mac OSX 10.12 or later. Additionally, one of the following browsers is required: Google, Chrome, Firefox, Safari or Opera. We recommend using the latest version of your browser, as earlier versions may not be supported. You will need a broadband or fiber optic Internet connection—the platform will not work with a dial-up connection.


I can’t watch anything—why does video playback stall or not play smoothly?

If your Internet connection is poor or inconsistent you may experience problems during playback.


What are the system requirements?

You can watch on PCs running Windows 7+, and Intel-based Macs running OSX 10.12+. You can also watch on Android tablets and phones using Chrome and on iPhones and iPads using Safari. You will need a broadband or fibre internet connection - dial up will not work. You’ll find a complete list of requirements below.


What are the requirements for Windows computers?

Windows 7, Windows 8.1 or Windows 10.
Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Internet Explorer or Opera. We recommend using the latest version of your browser as earlier versions may not be supported.
Internet Explorer on Windows 7 is no longer supported.
You will need a broadband or fibre internet connection - dial up will not work.


What are the requirements for Mac computers?

Mac OSX 10.12 or later.
Google Chrome, Firefox, Safari, or Opera. We recommend using the latest version of your browser as earlier versions may not be supported.
You will need a broadband or fibre internet connection - dial up will not work.


Can I watch content on my iPhone/iPad?

Yes, you can watch content using Safari and this requires iOS 11.2 or later. We recommend using the latest version of your browser as earlier versions may not be supported.


Can I watch content on my Android Device?

Yes, you can watch content using Chrome and this requires Android 6.0 or later. We recommend using the latest version of your browser as earlier versions may not be supported.


I can’t stream any of the content, what’s going on?

Check your minimum system requirements above. We recommend that you update to the latest version of your browser.
We use adaptive bitrate streaming which means the streaming quality will automatically adjust based on your internet speed. For High Definition (HD) streaming we recommend VDSL, cable or fibre connections as we cannot guarantee consistent HD streaming on ADSL.


What happens if I forget my password?

Simply click Forgot your password on the Sign In page, enter the email address you used when you created an account and a link to reset your password will be sent to you.


Why does video playback stall or not play smoothly?

If your internet connection is poor or inconsistent you may experience problems during playback.


Λεπτομέρειες συμβατότητας | Compatibility Details

Ακολουθούν λεπτομερώς οι συσκευές και οι περιηγητές που υποστηρίζουν την πλατφόρμα μας.

Below are the devices and browsers that support our platform in detail:

- Windows 10

Υποστηρίζεται | Supported: Chrome, Firefox, IE 11, Edge, Opera

- Windows 8.1.

Υποστηρίζεται | Supported: Chrome, Firefox, IE 11, Opera

- Windows 7

Δεν υποστηρίζεται, αλλά μπορεί να λειτουργήσει | Not supported, but may work: Chrome, Firefox, Opera

Δεν υποστηρίζεται | Not supported: IE 11

- macOS 10.13+

Υποστηρίζεται | Supported: Chrome, Firefox, Safari, Opera

- iPad/iPhone iOS 11.2+

Υποστηρίζεται | Supported: Safari

Δεν υποστηρίζεται | Not supported: Chrome, Firefox, Opera

- Android 6.0+

Υποστηρίζεται | Supported: Chrome

- Linux Ubuntu 16.04

Δεν υποστηρίζεται, αλλά μπορεί να λειτουργήσει | Not supported, but may work: Chrome

Δεν υποστηρίζεται | Not supported: Firefox, Opera

- Windows Mobile

Δεν υποστηρίζεται, αλλά μπορεί να λειτουργήσει | Not supported, but may work: Edge

Δεν υποστηρίζεται | Not supported: Chrome, Firefox, IE 11, Opera