Ενότητα 2: Γαλλικές επιρροές στον ελληνικό κινηματογράφο
Αθήνα, μεσάνυχτα. Σε κάποιο απόμερο δρομάκι, μια όμορφη κοπέλα, η Ελένη Χαλκιά, μαχαιρώνεται θανάσιμα από έναν άγνωστο που αμέσως εξαφανίζεται τρέχοντας μέσα στο σκοτάδι. Ο νεαρός Ιωάννης Ζάχος, χωρίς ψυχική και σεξουαλική ισορροπία, φαντάζεται συχνά τον εαυτό του να σκοτώνει όμορφες γυναίκες, επιβεβαιώνοντας έτσι τον ελλειμματικό ανδρισμό του και το πάθος του για εξουσία.
Όταν συλλαμβάνεται, ομολογεί τα εγκλήματά του, προς μεγάλη ανακούφιση της αστυνομίας που έχει κατηγορηθεί από τον τύπο για αναποτελεσματικότητα. Στη δίκη που ακολουθεί, αναπαριστά με αντιφάσεις ό,τι έχει ήδη διαβάσει από τον Τύπο και η προσπάθεια για αναζήτηση της αλήθειας μένει μετέωρη, αποκαλύπτοντας όμως ανάγλυφα την σύγκρουση του ατόμου με την κοινωνία.
Athens, midnight. On a deserted street, a beautiful woman named Eleni Chalkia is fatally stabbed by a stranger, who immediately disappears into the shadows of the night. The young Ioannis Zachos,lacking in both mental and sexual stability, often fantasises about killing beautiful women, in this way confirming his deficient manhood and his passion for power.
When he is arrested, he immediately confesses his crimes, to great relief to the police, who have been accused of gross ineptitude by the press. During the trial that follows, he acts-out in great contradictions, all that he has already read from the Press. The struggle to find the truth, remains suspended, revealing however in great detail, the clash of the individual with society.
Μανώλης Λογιάδης | Manolis Logiadis, Μίκα Φλώρα | Mika Flora, Βαγγέλης Καζάν | Vangelis Kazan, Μηνάς Χατζησάββας | Minas Chatzissavas, Τάκης Δουκάκος | Takis Doukakos, Μαίρη Μεταξά | Mairi Metaxa, Νικήτας Τσακίρογλου | Nikitas Tsakiroglou, Λήδα Πρωτοψάλτη | Lida Protopsalti, Μαλένα Ανουσάκη | Malaina Anousaki, Κώστας Αρζόγλου | Kostas Arzoglou
View detail
View detail
View detail
View detail