Διαθέσιμο μόνο ως πακέτο | Available only as a bundle
GR:
Η σπουδαία χορογράφος Τρίσα Μπράουν, γνωστή για τους πειραματισμούς της που ανέδειξαν το απλό, καθημερινό σώμα, ένα σώμα “δημοκρατικό και ανυπάκουο”, χορεύει εδώ, κινούμενη γρήγορα σαν το νερό, μπροστά στον φακό της Μανγκόλτ, η οποία είχε μελετήσει ενδελεχώς τη χορογραφία της. Σύμφωνα με την Κριστίνα Κόλερ, η Μανγκόλτ, σε αντίθεση με τα τεχνάσματα στο μοντάζ της Μάγια Ντερέν, παρακολουθεί από κάπως μακριά, γοητευμένη και με ακρίβεια, την ανάπτυξη της κίνησης στο χώρο, εξασφαλίζοντας έτσι συνεχώς μια πλήρη εικόνα της χορεύτριας, αλλά και μια παράδοξη εγγύτητα μέσω της απόστασης. Η επιλογή της Μανγκόλτ να επαναλάβει το σόλο σε αργή ταχύτητα παραπέμπει στην αργή κίνηση στα πλάνα χορού στον βωβό κινηματογράφο, αλλά ουσιαστικά δίνει τη δυνατότητα, εν είδει μεγεθυντικού φακού, να δει κανείς τις λεπτομέρειες της χορογραφίας και ως εκ τούτου μια επαυξημένη και αμεσότερη θέαση.
EN:
The great choreographer Trisha Brown, known for her experimentation with the every day movement of a “democratic and disobedient body”, performs here, moving as quickly as water, in front of Mangolte’s lens, who had studied thoroughly her choreography. According to Kristina Köhler, Mangolte, in contrast to Maya Deren’s technological gimmickry in her “filmdance”, follows, fascinated and with precision, the spatial course of the dance, so that there is constantly a full image of the dancer, resulting in a paradoxical proximity by distance. Mangolte’s choice to repeat the solo in slow motion refers to the tradition of slow motion in dance sequences in silent cinema, but more importantly provides the possibility, like with a magnifying lens, to study the details of the choreography and hence of a heightened and immediate-physical vision.
View detail
View detail
View detail
View detail
View detail
View detail
View detail
View detail
View detail
View detail