GR:
Η ταινία είναι έργο των αυτοδίδακτων κινηματογραφιστών Τζέιμς και Ίλοϊς Τζιστ, ένα ζευγάρι αφροαμερικανών ευαγγελιστών που χρησιμοποιούσαν τον κινηματογράφο στις ιεραποστολικές εκστρατείες τους. Οι οπτικά σουρεαλιστικές αλληγορίες τους προβάλλονταν σε εκκλησίες και μαζώξεις, συνοδεύονταν από κήρυγμα και την περιφορά δίσκου συνεισφορών. Αντί γραμμικής αφήγησης, η ταινία καταγράφει διάφορες εκδοχές της αμαρτίας την εποχής της τζαζ (τον τζόγο, τον χορό, το αλκοόλ και την κακοποίηση των ζώων) όπως δραματοποιούνται ανά βαγόνι τρένου, τις οποίες ενορχηστρώνει ένας κερασφόρος δαίμονας, έως ότου το τρένο εκτροχιάζεται και ρίχνεται στην πυρά. Η ταινία προσφέρει μια σουρεαλιστική εμπειρία θέασης και καταδεικνύει ότι οραματιστές κινηματογραφιστές μπορεί να βρεθούν και στα πιο απρόσμενα μέρη.
ENG:
The film is the work of self-taught filmmakers James and Eloyce Gist, African American evangelists who employed cinema as a tool for their traveling ministry. Their surreal visual allegories were screened in churches and meeting halls, accompanied by a sermon and the passing of a collection plate. Rather than having a linear story, the film is instead a catalog of iniquity, a car-by-car dramatization of the sins of the Jazz Age (including gambling, dancing, alcohol, and the mistreatment of animals), presided over by a horned devil and culminating in a colossal derailment (a model train tossed into a bonfire). The surreality of it all makes for a compelling viewing experience, and shows that renegade, visionary filmmakers can be found in the most unexpected places.