GR:
Η Μπενεντέτα Μπαρτσίνι, εμβληματικό μοντέλο της δεκαετίας του 1960, έγινε μούσα για καλλιτέχνες όπως οι Warhol, Dalì, Penn και Avedon. Ως ριζοσπαστική φεμινίστρια τη δεκαετία του 1970 αγωνίστηκε για τα δικαιώματα και τη χειραφέτηση των γυναικών. Σε ηλικία 75 ετών, μπουχτισμένη από τους ρόλους και τα στερεότυπα που της έχει επιβάλει η ζωή, αποφασίζει να εγκαταλείψει τα πάντα και να εξαφανιστεί σε ένα μέρος όσο το δυνατόν πιο μακριά από τον κόσμο που γνωρίζει. Κρυμμένος πίσω από την κάμερα, ο γιος της Μπενιαμίνο καταγράφει το ταξίδι της. Την κινηματογραφεί από μικρός, παρά τις αντιρρήσεις της. Η ταινία μετατρέπεται σε μια μάχη μεταξύ μητέρας και γιου, σε έναν διαρκή αγώνα να απαθανατιστεί η απόλυτη εικόνα της Μπενεντέτα – η εικόνα της απελευθέρωσής της.
EN:
Benedetta Barzini, an iconic fashion model in the 1960s, became a muse to Warhol, Dali, Penn and Avedon. As a radical feminist in the 1970s, she fought for the rights and emancipation of women. But at the age of 75, she becomes fed up with all the roles that life has imposed upon her and decides to leave everything and everybody behind, to disappear to a place as far as possible from the world she knows. Hiding behind the camera, her son Beniamino witnesses her journey. He films her since he was a child in spite of all her resistance. The film turns into a battle between mother and son, a stubborn fight to capture the ultimate image of Benedetta – the image of her liberation.
IT:
Modella e icona degli anni ’60, Benedetta Barzini è stata la musa di artisti come Andy Warhol, Salvador Dalì, Irving Penn e Richard Avedon. Negli anni ’70 abbraccia da militante la causa femminista. A 75 anni, stanca dei ruoli e degli stereotipi in cui la vita ha cercato di costringerla, desidera lasciare tutto, per raggiungere un luogo lontano, dove scomparire. Suo figlio Beniamino, nascosto dietro la macchina da presa, comincia a filmarla. Avendola ripresa sin da quando era un bambino, a dispetto delle resistenze materne, adesso egli desidera fare un film su di lei, tenerla vicina il più possibile – o, almeno, finché la cinepresa continua a riprenderla. Il film si trasforma in una battaglia tra madre e figlio, in una lotta ostinata per catturare l’immagine definitiva di Benedetta – l’immagine della sua liberazione.
Greek
View detail
View detail
View detail
View detail
View detail
View detail
View detail
View detail
View detail
View detail
View detail
View detail
View detail
View detail
View detail